Na tomto webu používáme cookies.

search_black
logo
search_reddish

Smluvní podmínky pro poskytování Služby

mezi

Městská inovační asociace s.r.o.

IČ 09894519

Bělehradská 858/23, Praha, Vinohrady, 12000

Jednající jednatelem Jiřím Iblem

(dále jen „Provozovatel“)

A

Obchodníkem

I.

  1. Provozovatel poskytuje služby webového portálu na internetové adrese www.zachrantevanoce.cz, na kterém Provozovatel zprostředkovává spojení Obchodníka s cílovým zákazníkem, který má zájem uzavřít s obchodníkem kupní smlouvu na dodání zboží či služeb. Předmětem poskytované služby ze strany Provozovatele, je kromě zajištění funkcí internetové stránkywww.zachrantevanoce.cz, zajištění zprostředkování služby online platby prostřednictvím poskytovatele Querko s.r.o., IČ 06678815, Olšanská 2643/1A, Praha 3 (dále společně jen „Služba“).
  2. Obchodník je podnikající právnickou osobou či živnostníkem dle živnostenského zákona, který chce využívat Službu Provozovatele a který splní níže uvedené podmínky. Cílovým zákazníkem je myšlena třetí osoba, která uzavírá s Obchodníkem smlouvu kupní na dodávku zboží či služeb.
  3. Obchodník, který chce využívat Služeb Provozovatele, se musí registrovat u Provozovatele. Potvrzením registrace je mezi Obchodníkem a Provozovatelem uzavřena smlouva o poskytování Služby, kdy vztahy mezi Obchodníkem a Provozovatelem se řídí těmito podmínkami pro poskytování Služby.
  4. Registrací se rozumí úplné a pravdivé vyplnění Registračního formuláře na webové stránce www.zachrantevanoce.cz a souhlas s těmito Smluvními podmínkami pro poskytování Služby dle těchto podmínek.
  5. Provozovatel je oprávněn si ověřit pravdivost vyplněných údajů v Registračním formuláři formou testovacího nákupu, telefonního hovoru, návštěvy provozovny nebo sídla firmy. Provozovatel může požadovat předložení všech nezbytných dokumentů a oprávnění, potřebných k provozování činnosti Obchodníka.
  6. V případě testovacího nákupu může Provozovatel požadovat vrácení zboží a vrácení celé kupní ceny v plné výši, s výjimkou čerstvě připraveného jídla a pití.
  7. Obchodník souhlasí se zasíláním emailových a SMS sdělení nezbytných k provozu Služby a s uchování osobních a soukromých údajů pro účely provozu služby.
  8. Provozovatel se zavazuje k nakládání se všemi poskytnutými informacemi v souladu s podmínkami ochrany osobních údajů (odkaz) a v souladu se směrnicí GDPR (odkaz).
  9. V případě, že registrace Obchodníka bude Provozovatelem potvrzena, uzavírají Provozovatel a obchodník smlouvu na poskytnutí Služby, která se řídí těmito Smluvními podmínkami pro poskytování Služby.
  10. Služba bude poskytována na dobu neurčitou. Jak provozovatel tak Obchodník mohou ukončit poskytování Služby, a to písemnou výpovědí doručenou na podniky@zachrantevanoce.cz s výpovědní lhůtou 30 dní.
  11. Provozovatel je oprávněn ukončit poskytování Služby Obchodníkovi s okamžitou platností v případě, že porušuje ustanovení těchto Smluvních podmínek, zejména v případě porušení povinností Obchodníka dle čl. II odst.4, čl. II odst.5, II odst. 7. III. odst. 4, IV odst. 5. V odst.5.

II. Profil Obchodníka

  1. internetové stránce www.zachrantevanoce.cz, na kterém se Obchodník bude prezentovat vůči Po dobu poskytování Služby umožní Provozovatel Obchodníkovi obsluhu jeho online profilu na cílovým zákazníkům a pomocí kterého může dojít k uzavírání kupních smluv na zboží a služby mezi Obchodníkem a cílovým zákazníkem (dále jen „Profil“). Kupní smlouva na zboží a služby je však vždy uzavírána výlučně mezi Obchodníkem a cílovým zákazníkem, veškeré práva a povinnosti plynoucí z takového závazkového právního vztahu se týkají pouze Obchodníka a cílového zákazníka, včetně nároků z vad zboží, náhrady škody a podobně.
  2. Obchodník si obsah svého Profilu sám spravuje a odpovídá za jeho aktualizaci. Za pravdivost skutečností tvrzených na Profilu Obchodníka nese odpovědnost výlučně Obchodník, a to jak vůči cílovým zákazníkům, tak například vůči orgánům státní správy.
  3. Obchodník se zavazuje označit všechno zboží, které je oprávněn prodávat pouze osobám starším 18-ti let (alkohol, cigarety, explicitní erotické pomůcky atd.). Pro předání takového zboží bude vyžadovaný Obchodníkem platný doklad s datem narození a fotografie zboží bude zobrazitelná pouze s potvrzením o věku. Na obrázku takového produktu umístěném na profil Obchodníka nesmí být vyobrazené užívání produktu. Provozovatel si vyhrazuje právo odstranit z Profilu všechny produkty, které taková pravidla porušují nebo s okamžitou platností ukončit poskytování Služby, který taková pravidla opakovaně nebo závažně porušuje.
  4. Provozovatel je oprávněn odstranit z Profilu Obchodníka všechny informace, které jsou v rozporu se zákony ČR nebo s dobrými mravy. Jedná se především o:
    1. Informace, fotografie a produkty propagující násilí, nenávist a rasovou nebo kulturní nesnášenlivost
    2. Nelegální návykové látky, drogy, neschválená léčiva a léky na předpis bez receptu od lékaře
    3. Erotické služby a služby sexuálního charakteru
    4. Střelné zbraně a střelivo nebo předměty podléhající povinnosti zbrojního pasu či jiného oprávnění podle zákonů ČR
    5. Živá zvířata
  5. Provozovatel je oprávněn ukončit poskytování Služby s okamžitou platností Obchodníkovi, který opakovaně bude nabízet zboží, která do zmíněných kategorií patří nebo v případě, kdy Provozovatel označí nabízené zboží a služby za nevhodné či nedovolené a vyzve Obchodníka k odstranění těchto služeb či zboží a Obchodník tak neučiní do 2 pracovních dnů ode dne obdržení výzvy, či bude-li takové zboží nabízet opakovaně. Rozhodnutí, zda zboží či služby náleží do kategorie, která je zakázaná či v rozporu s dobrými mravy náleží Provozovateli a nemůže být Obchodníkem rozporováno.
  6. Za poskytování služby zpřístupnění Profilu nenáleží Provozovateli žádná odměna.
  7. V případě, že Cílový zákazník objedná zboží či službu prostřednictvím prostřednictvím platformy www.zachrantevanoce.cz, je obchodník povinen potvrdit dodání zboží a služby v časovém limitu, a to
    • ve lhůtě 10 minut v případě objednání jídla či pití určeného k okamžité konzumaci
    • ve lhůtě 6 hodin v případě jiného zboží či služeb
    a to od okamžiku objednáni ze strany Cílového zákazníka. V případě, že Obchodník bude opakovaně porušovat limit k potvrzení objednávky zboží a služeb, může mu být smlouva o poskytování Služby vypovězena dle čl. I odst.12.
  8. Obchodník může též objednávku ve stanoveném limitu odmítnout, v případě, že již byla objednávka uhrazena, postupuje se dle čl. IV těchto podmínek.

III. Způsob dodání zboží

  1. Obchodník si může vybrat mezi dvěma způsoby dodání zboží cílovému zákazníkovi, a to osobní převzetí Cílovým zákazníkem na provozovně, vlastní rozvoz ze strany Obchodníka
  2. V případě vlastního rozvozu ze strany Obchodníka tento zodpovídá za jeho kvalitu a řádné dodání zboží. Cena vlastního rozvozu bude připočtena k ceně zboží či služeb a jeho výše bude stanovena Obchodníkem
  3. Obchodník odpovídá za dodržování předpisů týkajících se zajištění hygienických předpisů při přípravě zboží a při balení zboží. Obchodník taktéž zodpovídá, že zboží, jehož vydání je vázáno zákony na splnění určitých podmínek, jako je věk, předložení receptu a podobně, bude vydáváno pouze oprávněným osobám. Opakované porušení povinností dle tohoto článku může vést k vypovězení smlouvy o poskytování Služby dle čl. I odst.12 těchto podmínek.

IV. Způsob úhrady zboží a služeb Obchodníka

  1. Obchodník si může vybrat způsob úhrady zboží a služeb nabízených na svém Profilu, a to v těchto variantách:
    1. platba v hotovosti při převzetí zboží
    2. okamžitá bezhotovostní úhrada prostřednictvím platební brány, která je zajišťována společností Qerko s.r.o., IČ 06678815 a se kterou má Obchodník, v případě, že tuto službu chce využívat, uzavřenou samostatnou smlouvu o spolupráci.
  2. Provoz platební brány, zabezpečení plateb, jejich případná refundace a veškeré další části platebního procesu jsou předmětem zvláštní smlouvy o spolupráci mezi společností Qerko a Obchodníkem a Provozovatel neodpovídá za činnost platební brány.
  3. Za zprostředkování platby náleží společnosti Qerko transakční poplatek ve výši 1,4 % z platby a 1,9 Kč
  4. V případě, že obchodník objednávku odmítne, a to ať již v limitu pro potvrzení, či nedojde k dodání zboží a služeb z jiných důvodů, je povine Obchodník vrátit jakékoliv přijaté plnění zpět Cílovému zákazníkovi, a to bez prodlení. Porušení této povinnosti ze strany Obchodníka může být sankcionováno vypovězením smlouvy o poskytování Služby dle čl. I odst. 12. těchto podmínek. V případě, že se bude platba vracet prostřednictvím platební brány za využití služeb banky či společnosti Qerko, je povinen Obchodník uhradit manipulační poplatek za takovou službu ve výši 400 Kč
  5. Provozovatel neodpovídá za dodání zboží či služeb, neodpovídá za kvalitu zboží a služeb, vypořádání vad ani za řádné vyúčtování platby mezi Obchodníkem a Cílovým zákazníkem. Vztahy mezi Cílovým zákazníkem a Obchodníkem se řídí občanským zákoníkem a předpisy o ochraně spotřebitele. Provozovatel pouze zprostředkovává možnost využití platformy pro spojení mezi Obchodníkem a Cílovým zákazníkem.

V. Vyúčtování Služby

  1. Provozovateli nenáleží odměna za poskytování Služby.
  2. Tržby Obchodníkovi budou poukázány proti vydané faktuře do 14 dní od data vystavení, nejpozději pak do 31. prosince 2021.
  3. Termín vystavení faktury lze vyjednat individuálně podáním žádosti na emailové adrese podniky@zachrantevanoce.cz nebo na telefonním čísle +420 608 788 544. Provozovatel je povinnen bez odkladu připravit podklady pro vyúčtování a přípravu faktury.
  4. Z celkové výše tržeb bude automaticky stržena provize za zprostředkování bezhotovostních plateb společností Qerko.
logo
Přidat podnik
Soukromí a osobní údajeObchodní podmínky
ahoj@zachrantevanoce.cz
InstagramFacebook

Městská inovační asociace

Bělehradská 858/23

Praha 2

120 00

Powered By Digitální Náměstí

Všechna práva vyhrazena © 2021